Nowoczesne Usługi Cyfrowe

(+48) 730-209-608

sklep internetowy

WYŚLIJ ZAPYTANIE

WYŚLIJ ZAPYTANIE

smart pixel nowoczesne strony internetowe
sklepy internetowe
sklep internetowy sky-shop
sklep internetowy shoper
film promocyjny, animacje reklamowe, animowane logo firmy
prowadzenie social media
04 listopada 2021
rezerwacja online, salon piękności, rezerwacja wizyt, rezerwacja biletów online, rezerwacja online za darmo, system rezerwacji online fitness, rezerwacja online kosmetyczka, rezerwacja kortów online, rezerwacja, kolejki online, fryzjer rezerwacja online, rezerwacje online noclegi
domena hosting serwer
domena hosting serwer

Najnowsze posty

25 października 2022

Social Media dla Sali Weselnej i nie tylko.

Jak korzystać z mediów społecznościowych, aby wypromować salę weselną?

 

Wraz z rosnącym czasem spędzanym w mediach społecznościowych, minęły już czasy, w których po prostu masz stronę internetową promującą do promocji sali weselnej, musisz też być w mediach społecznościowych. Facebook, Instagram, Twitter, a nawet Pinterest mogą pomóc zwiększyć liczbę rezerwacji i promować swoją rezydencję czy hotel.

 

 

Pomysły na posty w mediach społecznościowych, które działają

 

Media społecznościowe to nowoczesne narzędzie marketingowe, z którego można korzystać bezpłatnie. Poświęcając na to tylko trochę czasu każdego dnia, możesz zwiększyć znacznie sprzedaż produktów w swojej firmie czy liczbę rezerwacji pokojów w hotelu czy sal weselnych. Przyjrzymy się sposobom zwiększenia ROI (zwrotu z inwestycji) w mediach społecznościowych dla domów weselnych i przeanalizujemy pomysły, na promocję, które działają.

 

PIERWSZY KROK

 

Pierwszym krokiem do zrobienia (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), jest założenie profilu swojego domu weselnego i odpowiednie skonfigurowanie kont w mediach społecznościowych. Załóż stronę firmową na Facebooku, załóż konto na Instagramie, które następnie możesz zmienić na konto firmowe.

Szczególnie istotne dla domów weselnych jest posiadanie profilu firmowego na Instagram, bowiem jak podaje Gemius Polska z aplikacji tej korzystają głównie kobiety, które stanowią 72% ogółu. Konkretnie średnia dzienna liczba odwiedzin Instagrama w Polsce wyniosła w 2017 roku aż 1,4 mln kobiet i 225 tys mężczyzn. Liczby mówią jasno, kobiety rządzą na Instagramie a jak doskonale wiemy, to kobiety są bardziej zaangażowane w organizację wesela. Jeśli więc nie masz jeszcze konta na Instagram a prowadzisz dom weselny to nie możesz dłużej zwlekać.

 

dom weselny w social mediach

przykładowa grafika na post w social media wykonany dla jednego z naszych klientów

 

 

WYGLĄD MA ZNACZENIE

 

Na wielu platformach społecznościowych będziesz potrzebować zdjęcia profilowego oraz okładki. Facebook oraz Youtube pozwala na zdjęcie na okładce, wykorzystaj to w pełni, dodaj swoje logo do zdjęcia profilowego i upewnij się, że jest ono spójne na wszystkich Twoich kontach w mediach społecznościowych oraz zgodne z Twoją marką i witryną.

 

Postaraj się zadbać o spójną, atrakcyjną indentyfikacje wizualną, lub styl wizualny dla tła profilowego, zdjęcia profilowego i przede wszystkim dla zamieszczanych grafik w postach na wszystkich social mediach. To zwiększa profesjonalizm firmy, przyciąga wzrok internauty bardziej niż wrzucenie byle jakich zdjęć z internetu. Łatwiej też odnaleźć profil firmy na różnych social mediach jeśli ma charakterystyczny dla siebie styl graficzny.

 

 

Animowane, kolorowe wideo z pojawiającym się tekstem i podkładem muzycznym znacznie bardziej przyciąga uwagę internaty niż zwykły statyczny obrazek. Wykorzystaj moc wideo na swoich social mediach a zachęci to obserwatorów  do stałego śledzenia  firmowego kanału.

 

 

BĄDŹ KONSEKWENTNY

 

Zarządzanie różnymi platformami społecznościowymi jest niewątpliwie czasochłonne, jednak ważne jest, aby zaplanować jednak trochę czasu na systematyczne odświerzanie treści na firmowych social mediach. Ludzie są mniej skłonni do obserwowania lub polubienia Twojej strony, jeśli nie publikowałeś niczego przez ostatnie kilka miesięcy.

 

Pomysły na posty w mediach społecznościowych dotyczące naszej działalności ślubnej obejmują; zdjęcia z ostatnich ślubów, wskazówki od konsultantów ślubnych, szczegóły ofert, dni otwarte,  ostatnie wpisy na blogu z Twojej strony internetowej, inne wydarzenia i przede wszystkim wpisy z życia Twojej firmy.

Możesz zaplanować z wyprzedzeniem posty na Facebooku i Instagramie używając do tego specjalnych narzędzi do publikacji wbudowanych w facebook, dzięki temu w kilka godzin możesz zaplanować  wpisy nawet na cały miesiąc do przodu.

 

Jest też wiele innych platform podobnych do instagrama i facebooka jak np. tik tok, pinterest, linkedin ale jeśli nie masz czasu na korzystanie z większej ich ilości, to sugerujemy skupić się na tych, które działają i cieszą się największą popularnością czyli Facebook i instagram. Dobrym pomysłem jest też zlecenie prowadzenia social mediów profesjonalistom, dzięki temu zyskasz więcej czasu na prowadzenie firmy i będziesz mieć pewność, że Twoje social media są tworzone w sposób kreatywny, systematyczny i na wysokim poziomie graficznym.

 

 

 

Zobacz profil ośrodka wypoczynkowo-rekreacyjnego Las Vegas, który prowadzimy od wielu miesięcy i zainspiruj się.

 

facebook.com/lasvegasbarcice

 

 

 

 

 

 

Twój e-mail:

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

 Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityka prywatności.

Zapisz się do newslettera i ciesz się przydatną wiedzą

Jesteśmy ekspertami:

Smart Pixel to Agencja Cyfrowa specjalizująca się w projektowaniu nowoczesnych stron internetowych, sklepów www oraz promocji biznesu naszych Klientów w Internecie. Stosujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż i autorytet  takich firm jak Twoja.

strony www
Prawa autorskie © 2022 Smart Pixel. Polityka prywatności.