Nowoczesne Usługi Cyfrowe
(+48) 730-209-608
1. Dostosuj sklep do oczekiwań swoich klientów
3. Wygląd sklepu internetowego
4. Sklep internetowy dostosowany do urządzeń mobilnych
5. Treści i opisy produktów na sklepie internetowym
6. Promocja sklepu internetowego w sieci
Jest kilka najważniejszych czynników, które decydują o rezygnacji klientów z zakupów w e-sklepie a są to m.in.: nie czytelne, mało intuicyjne formularze, sklep niedostosowany do urządzeń mobilnych, przestarzały design, zbyt małe i tym samym nieczytelne litery, a także niewygodny sposób płatności. Jeśli odpowiednio nie zadbamy o powyższe kwestie to możemy być pewni, że biznes online nie przyniesie nam takich korzyści jakich oczekujemy.
Wiedza o potrzebach i oczekiwaniach naszych klientów jest nieoceniona. Im więcej będziesz wiedział o swojej grupie odbiorców tym lepiej dostosujesz ofertę e-sklepu a także jego design oraz funkcjonalność. Dla przykładu można podać, że dla znacznej większości internautów jednym z ważniejszych czynników zachęcających do robienia zakupów online jest możliwość składania zamówienia 24h na dobę.
W przypadku sklepów internetowych nie jest inaczej. Przestarzała szata graficzna odbiegająca od aktualnych trendów skutecznie odstraszy potencjalnego klienta. Pamiętaj także, że proces zakupowy w twoim e-sklepie powinien być jak najkrótszy. Tego oczekuje internauta. Zrób te cztery proste kroki a Twoi klienci polubią twój sklep.
1. Witryna dostosowana do urządzeń mobilnych
Coraz więcej ludzi kupuje przez internet, tak więc dostosowanie Twojego sklepu do wszystkich rodzajów urządzeń elektronicznych jest koniecznością.
Źródło: Raport Gemius „E-commerce w Polsce 2020”
2. Internauci lubią ładne witryny
Tak jak wspomnieliśmy wyżej, wygląd, estetyka sklepu ma znaczenie. Szata graficzna dla sklepu online powinna być zaprojektowana przez profesjonalistów, którzy będą wiedzieć jak powinien wyglądać nowoczesny e-sklep.
3. Zadbaj o odpowiedni UX serwisu
Układ sekcji na stronie, odpowiednie rozmieszczenie nawigacji i kategorii jest bardzo ważne, bowiem wpływa znacząco na wrażenia internauty z poruszania się po Twoim sklepie co w konsekwencji wpływa na ostateczną decyzje zakupową. Im mniej przemyślany UX serwisu tym większa szansa, że klient nic nie kupi w Twoim serwisie.
Dość istotną kwestią w zakupach online są wyczerpujące, szczegółowe i zgodne z prawdą opisy produktów, które sprzedajesz. Zadbaj także o ich dobrej jakości zdjęciach.
Samo postawienie sklepu online nie wystarczy aby sprzedawać. Trzeba poinformować świat cyfrowy, że nasz biznes żyje. Aby Twój sklep internetowy był widoczny należy zadbać o jego pozycjonowanie, odpowiednią reklamę i inne działania marketingowe zwiększające zasięgi. Pamiętaj, także o regularnej, sprawnej komunikacji z odbiorcami poprzez mailing czy social media - jest to dziś koniecznością.
Źródło: Raport Gemius „E-commerce w Polsce 2020”
6. Analiza danych
Wiedza o tym co dzieje się w naszym e-commerce jest bezcenna. Systematyczne analizowanie danych w naszym sklepie i wyciągnie z nich wniosków pomaga w podejmowaniu ważnych decyzji.
Z roku na rok konkurencyjność w branży e-commerce jest coraz większa. Samo uruchomienie e-sklepu już nie wystarczy, koniecznym jest jego nieustanny rozwój i promocja w internecie. Do tego wymagany jest ogrom wiedzy specjalistycznej. Jeśli weźmiemy pod uwagę także to, że branża e-commerce jest podatna na ciągłe zmiany zarówno technologicznie jak i zachowań konsumentów to może okazać się, że samodzielne pokierowanie biznesem online bez wsparcia specjalistów z branży będzie zadaniem bardzo trudnym. Osiągniecie sukcesu w biznesie online wymaga dziś wiedzy nie tylko z zakresu swojej działalności ale i wiedzy o mechanizmach i zasadach działania branży e-commerce.
Kontakt:
+48 730-209-608
poczta@smartpixel.net.pl
www.instagram.com/pixelissmart
www.pinterest.com/pixelissmart
SMART PIXEL
Przenosimy idee naszych Klientów w Cyfrową rzeczywistość.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityka prywatności.
Jesteśmy ekspertami:
Nasza oferta
Pozycjonowanie
Smart Pixel to Agencja Cyfrowa specjalizująca się w projektowaniu nowoczesnych stron internetowych, sklepów www oraz promocji biznesu naszych Klientów w Internecie. Stosujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż i autorytet takich firm jak Twoja.