Nowoczesne Usługi Cyfrowe
(+48) 730-209-608
Dzisiejsi konsumenci przeglądają na Twoją witrynę za pomocą komputerów stacjonarnych i laptopów, a także smartfonów i tabletów. Ta lista kontrolna pomoże Ci upewnić się, że Twoja strona robi to, co powinna dla Twojej firmy – czyli zwiększa zyski.
1. Wglądać profesjonalnie
Niechlujne, proste lub niefunkcjonalne strony internetowe zniechęcają odwiedzających.
2. Mieć unikalną, dopasowaną do charakteru firmy nazwę domeny
Nawet jeśli korzystasz z WordPress.com, zainwestowanie kilku lub kilkunastu złotych miesięcznie w hosting i nazwę domeny mówi odwiedzającym, że poważnie traktujesz swoją firmę – i sprawia, że jesteś bardziej godny zaufania.
3. Być bezpieczna
Jeśli sprzedajesz produkty poprzez swoją witrynę i akceptujesz płatności kartą kredytową lub płatności online, Twoja strona musi być zgodna z wymaganiami Standardów Bezpieczeństwa Przemysłu Kart Płatniczych (PCI DSS). Pamiętaj także o certyfikacie SSL dla swojej witryny, daje to zwiększone poczucie bezpieczeństwa odwiedzających stronę.
4. Mieć niezapomnianą nazwę domeny
Spraw, aby Twoja nazwa domeny była łatwa do zapamiętania. Najlepiej nazwa Twojej firmy. Niby to takie oczywiste a jednak nie dla każdego!
5. Zawierać nazwę swojej firmy w tekście
Wyszukiwarki nie mogą indeksować słów z Twojego obrazu logo. Upewnij się, że Twoja firma jest możliwa do znalezienia w sieci, w tym celu zawieraj nazwę swojej firmy w tekście na stronie.
6. Zawierać adres swojej firmy w tekście
Jeszcze raz — bez tekstu, bez indeksowania wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania lokalnego są ważniejsze niż kiedykolwiek, dlatego Twój adres powinien być widoczny.
7. Mieć numer telefonu firmy w formacie „kliknij, aby połączyć”
Przy tak wielu osobach szukających firm na smartfonach, oferowanie kontaktu za jednym dotknięciem przyniesie Ci więcej klientów. Po prostu ułatw klientom kontakt z Twoja firmą.
8. Sprawić, aby informacje kontaktowe były łatwe do znalezienia
Wyszukiwarki nie są jedynymi, które potrzebują łatwego dostępu do Twoich informacji kontaktowych. Upewnij się, że goście mogą się z Tobą szybko i wygodnie skontaktować. Nie bądź jak Janusz biznesu i nie chowaj danych kontaktowych swojej firmy, to zmniejsza jej wiarygodność i zaufanie.
9. Jasno i czytelnie komunikować odwiedzającym czym się zajmuje Twoja firma
Dzięki odpowiednio dobranym obrazom, zwięzłym ale treściwym opisom odwiedzający Twoją witrynę powinni być w stanie od razu zorientować się, czym zajmuje się Twoja firma.
10. Pochwalić się opiniami klientów
Najlepszym sposobem na powiedzenie ludziom, jak wspaniała jest Twoja firma, są słowa kogoś kto korzystał z jej usług lub produktów.
11. Nie bać się pytać swoich klientów
Możesz dowiedzieć się więcej o tym, co działa, a czego nie ma w Twojej witrynie — i uzyskać więcej referencji — korzystając z formularza opinii dla odwiedzających.
12. Rozmawiać ze swoimi klientami, a nie ze swoim ego
Treść Twojej witryny powinna koncentrować się na tym, jak możesz przynieść korzyści swoim klientom, a nie na tym, jak wspaniała jest Twoja firm.a
13. Systematycznie aktualizować treść
Systematyczne aktualizowanie witryny sprawia, że zarówno odwiedzający, jak i wyszukiwarki są zadowoleni. Zintegrowany ze stroną blog firmowy to świetny sposób na pozycjonowanie swojej strony internetowej jak pokazanie odwiedzającym, że firma cały czas się rozwija, ma się dobrze i realizuje ciekawe projekty.
14. Zawierać słowa kluczowe
Naturalne strategie SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) są niezbędne, aby przyciągnąć nowych użytkowników do Twojej witryny.
15. Dać poznać się odwiedzającym stronę
Nie musisz dzielić się swoimi ulubionymi kolorami lub potrawami, ale umieszczenie na swojej stronie nazwisk czy życiorysów właścicieli firmy i ich kluczowych pracowników poprawi jej wizerunek oraz sprawi, że internauci chętniej skorzystają z usług lub produktów jakie informuje. W końcu ludzie kupują od ludzi!
16. Ułatwić realizację transakcji do maksimum
Im więcej kroków muszą wykonać klienci, aby kupić coś w Twojej witrynie, tym częściej porzucają koszyki. Nie każ im przeskakiwać przez obręcze, aby dokonać zakupu online.
17. Posiadać profile w mediach społecznościowych
Umieść w widocznym miejscu na swojej witrynie, podlinkowane ikony do oficjalnych profili społecznościowych aby zwiększyć zasięg.
18. Pokazać się światu
Samo posiadanie strony czy sklepu internetowego nie wystarczy. Musi ją ktoś jeszcze znaleźć w czeluści internetu. Zadbaj o widoczność jej w sieci, bowiem może to mieć kluczowe znaczenie w powodzeniu Twojego biznesu, szczególnie gdy sprzedajesz produktu online.
1. Mieć dużo dzwonków, gwizdków, wyskakujących bannerów czy okienek
Co za dużo to nie zdrowo. Im więcej wyskakujących okienek, przycisków, formularzy tym gorzej. Ma być czytelnie, konkretnie i na temat.
2. Używać animacji Flash, ruchomego tekstu, fantazyjnych kursorów lub muzyki
Te rzeczy są niepotrzebne, irytujące dla większości odwiedzających i spowalniają czas ładowania strony obniżając jej "page rank" i "page speed".
3. Publikować obrazy bez tagów ALT lub podpisów tekstowych
Tekst opisowy obrazków, zdjęć zawierający dodatkowo słowa kluczowe pomaga podnieść pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarek.
4. Mieć martwe linki
Takie, które prowadzą donikąd lub na stronę błędu. Często sprawdzaj swoje linki, aby upewnić się, że nadal działają.
5. Wymień wszystkie swoje produkty i usługi
Nie rób tego w jednym długim, ciągłym przewijaniu. Podziel usługi czy produkty na sekcje i w naturalny sposób użyj inteligentnej nawigacji, aby pomóc odwiedzającym znaleźć to, czego potrzebują.
6. Wyglądać jak z lat 90
Nie od dziś wiadomo, że wygląd ma znaczenie. Zadbaj o wygląd swojej strony internetowej, bowiem ona też jest dziś wizytówką Twojej firmy. Zleć wykonanie witryny lub sklepu online sprawdzonej agencji lub freelancerowi, który zna się na tym doskonale. W wyborze nie kieruj się tylko ceną - nie wybieraj tej najdroższej ani tej najtańszej oferty. Zawsze sprawdzaj portfolio firmy zanim zlecisz jej wykonanie strony www.
Przenosimy idee naszych Klientów w Cyfrową rzeczywistość!
Kontakt:
☎ 730-209-608
🌍 www.facebook.com/pixelissmart
🌍 www.instagram.com/pixelissmart
🌍 www.pinterest.com/pixelissmart
🟥 Pixel is Smart!
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityka prywatności.
Jesteśmy ekspertami:
Nasza oferta
Pozycjonowanie
Smart Pixel to Agencja Cyfrowa specjalizująca się w projektowaniu nowoczesnych stron internetowych, sklepów www oraz promocji biznesu naszych Klientów w Internecie. Stosujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które zwiększają sprzedaż i autorytet takich firm jak Twoja.